§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady i warunki uczestnictwa w programie poleceń „Słonecznie Polecam! – Program poleceń jasny jak słońce” (dalej: „Program”).
§ 2. Definicje
Aktywności – czynności Uczestnika i/lub Osoby Poleconej, których wykonanie jest warunkiem przyznania Uczestnikowi Punktów na koncie Loyalty Starter. Wymagane Aktywności mogą się zmieniać w czasie obowiązywania Programu;
Dane Osoby Poleconej – dane kontaktowe do Osoby Poleconej tj. imię, nazwisko i numer telefonu, zainteresowanej ofertą Spółki, przekazywane Organizatorowi przez Uczestnika w związku z udziałem w Programie;
Katalog Nagród – lista dostępnych w danym czasie Nagród do pozyskania w zamian za Punkty, udodstępniana Uczestnikowi w aplikacji Loyalty Starter i/lub katalogu w wersji papierowej, aktualizowana zgodnie z dostępnością konkretnych Nagród. Wersją Katalogu Nagród wiążącą dla Organizatora jest jego wersja udostępniona Uczestnikowi w aplikacji Loyalty Starter;
Loyalty Starter – aplikacja zewnętrzna wykorzystywana przez Organizatora do obsługi Programu. Aplikacja pozwala Uczestnikowi na założenie konta, przekazywanie Danych Osoby Poleconej, zbieranie i kontrolowanie liczby zebranych/wykorzystanych Punktów, przeglądanie Katalogu Nagród i zamawianie Nagród, komunikowanie się z Organizatorem, wykonywanie innych Aktywności;
Nagroda – urządzenie elektroniczne lub inna korzyść w formie rzeczowej (np. tablet, telewizor, etc.) wskazane w Katalogu Nagród, które Uczestnik może otrzymać pod warunkiem zgromadzenia na swoim koncie Loyalty Starter odpowiedniej liczby Punktów, przypisanej do danej Nagrody, w zamian za te Punkty;
Osoba Polecona – osoba, której Dane Osoby Poleconej przekazał Uczestnik w związku z udziałem w Programie, oraz która wyraziła zainteresowanie ofertą Spółki poprzez umówienie spotkania z doradcą;
Polecenie – przekazanie przez Uczestnika, w związku z udziałem w Programie, Danych Osoby Poleconej zainteresowanej ofertą Spółki;
Punkt – przyznawana przez Organizatora jednostka służąca do nagradzania Uczestników za wykonywanie Poleceń, Skutecznych Poleceń oraz innych Aktywności promujących markę Spółki, które będą możliwe do realizacji okresowo i będą kierowane do Uczestników (np. wystawienie opinii Organizatorowi w ramach wskazanej wyszukiwarki lub porównywarki ofert instalacji fotowoltaicznych). Termin ważności Punktu wynosi 1 rok od jego przyznania;
Rejestracja – czynność Uczestnika, polegająca na utworzeniu konta użytkownika w aplikacji Loyalty Starter; warunkiem utworzenia konta użytkownika w ww. aplikacji jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach kontaktowania się przez Organizatora w celu przekazywania Uczestnikowi informacji handlowych za pośrednictwem telefonu;
Skuteczne Polecenie – Polecenie, na skutek którego Spółka podpisała z Osobą Poleconą umowę o wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznej, a Osoba Polecona dokonała, w wykonaniu tej umowy, płatności całości lub części wynagrodzenia na rzecz Spółki;
Uczestnik – zwany również Polecającym – osoba, która dołączyła do Programu poprzez zaakceptowanie Regulaminu. Zadaniem Uczestnika jest przekazywanie Organizatorowi Danych Osoby Poleconej i/lub wykonywanie innych Aktywności.
Zaliczka za Polecenie – Punkty przyznane Uczestnikowi za Polecenie, widoczne na koncie w aplikacji Loyalty Starter, do wykorzystania przez Uczestnika wyłącznie pod warunkiem, że Polecenie stanie się Skutecznym Poleceniem. W przeciwnym wypadku opisane powyżej Punkty zostaną usunięte, w szczególności w przypadku, gdy Osoba Polecona nie będzie zainteresowana ofertą Spółki, Dane Osoby Poleconej okażą się błędne lub będą już w bazie danych Spółki.
§ 3. Warunki uczestnictwa w Programie
§ 4. Przyznawanie Punktów za Aktywności
Punkty przyznawane są za wykonywanie Aktywności określonych przez Organizatora. Aktywności dzielą się na stałe i tymczasowej dostępności.
Aktywności stałe:
1) przystąpienie do Programu – 25 pkt (jednorazowo),
2) Zaliczka za Polecenie (fotowoltaika) – 10 pkt (wielorazowo),
3) Skuteczne Polecenie (fotowoltaika) – (70 pkt * 1kW) – pomniejszone o 10 pkt przyznanych jako Zaliczka za Polecenie,
Aktywności tymczasowej dostępności:
1) Wystawienie opinii w serwisie Google Reviews – 25 pkt (jednorazowo tylko dla Uczestników z instalacją Organizatora),
2) Wystawienie opinii w serwisach porównujących oferty instalacji fotowoltaicznych – 25 pkt (jednorazowo dla każdego serwisu).
– pod warunkiem przesłania na adres e-mail polecam@sundaypolska.pl zrzutu ekranu (screenshot) przedstawiającego wystawioną opinię.
§ 5. Usunięcie Uczestnika z Programu
Organizator zastrzega sobie prawo, w każdym czasie, do usunięcia Uczestnika z Programu i usunięcie jego konta w aplikacji Loyalty Starter, w szczególności w następujących przypadkach:
a) co najmniej dwukrotne przesłanie Danych Osoby Poleconej, która nie jest zainteresowana ofertą Organizatora;
b) co najmniej dwukrotne przesłanie Danych Osoby Poleconej niebędącej świadomą tego faktu;
c) wycofywanie się przez Uczestnika z Aktywności, np. usuwanie opinii z serwisów, o których mowa w § 4;
d) brak Aktywności przez okres co najmniej 3 miesięcy (w takim przypadku Organizator notyfikuje uczestnika o zamiarze usunięcia Uczestnika z Programu).
Postanowienia § 3 pkt. 15, 18 i 19 stosuje się odpowiednio.
§ 6. Reklamacje i rozwiązywanie sporów
a) Uczestnik nie wyraził chęci Rejestracji w Programie, a zostało utworzone konto na jego dane;
b) Uczestnik nie otrzymał Punktów za wykonanie danej Aktywności w określonym dla tej Aktywności terminie;
c) Uczestnik nie otrzymał wybranej Nagrody w terminie określonym dla danej Nagrody w Katalogu Nagród;
d) Uczestnik otrzymał inną Nagrodę niż ta, którą wybrał;
e) otrzymana Nagroda dotarła do Uczestnika uszkodzona lub niesprawna, przy czym uszkodzenie nie wynika z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.
§ 7. Postanowienia końcowe
Warszawa, dnia 01.02.2021 r.